Slastná demokracie! Helldivers 2 po nedávném fiasku nechávali hráče hlasovat o battle passu

Helldivers 2 si minulý týden prošli malou noční můrou. Z miláčka a finančního megahitu se takřka přes noc stal nenáviděný symbol korporátního útlaku. Důvod? Sony totiž po hráčích na PC chtěla začít povinně vyžadovat propojení účtu na Steamu s účtem na PlayStation Network. Což mimo jiné znamenalo ztrátu možnosti hrát v zemích, kde PSN neexistuje, a nutnost založit si účet u Sony, i když jejich konzoli nevlastníte.

Strhl se takový poprask, sestávající zejména z review bombingu a hromadných žádostí o vrácení peněz, že hlavouni japonského giganta nakonec couvli a Helldivers 2 si tak i nadále zahrajete bez PSN účtu. Negativní recenze se opět mění v pozitivní, hráči si spokojeně mnou ruce, že svým hlasem dokázali zastrašit velkou korporaci, život jde dál a stejně tak i boj proti terminidům a automatonům.

Pozor Aktualita:  Radista v odboji obvykle přežil tři měsíce, Peltán vysílal přes rok. Legionáři pro něj chtějí vyznamenání

Ale v centrále Arrowhead Studios mají zřejmě z nedávného humbuku stále vítr. Do hry má totiž dneska přístát nový battle pass (warbond) Polar Patriots. A šéf studia se ptá na názor na sociální síti X: „Z týmu přišla reálná starost, vzhledem k nedávnémů sentimentu kolem propojování účtů, jestli není necitlivé vydávat placený obsah tak brzy. A proto vás nechávám demokraticky hlasovat, prosím, veďte nás,“ píše Johan Pilestedt k anketě na sociální síti s možnostmi vydat warbond buď později, nebo podle plánu.

A necitlivé to zjevně není, protože téměř 74 % hlasujících z více než 177 tisíc je pro, aby placený battle pass vyšel dnes. Bude rozhodně zajímavé sledovat, jestli po nedávném tyjátru teď budou Arrowhead otevírat hlasování kvůli každé drobnosti, aby náhodou nedostali od komunity přes prsty.

Pozor Aktualita:  Ekolog Šperling si na střeše vybudoval mokřad. Slouží mu třeba jako kořenová čistírna odpadních vod

Celý článek zde: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy
….