Hell is Us předvádí znepokojivý design a soulsovské souboje. Klidně vás nechá bez nápovědy bloudit

Z ukázky hratelnosti Hell is Us na úterním State of Play na mě dýchla kombinace Death Stranding, včetně kodžimovské bizarnosti, a soubojů řízlých DNA Dark Souls. Což věru není vůbec špatný koktejl! O jeho kvalitách se samozřejmě rozhodne až v momentě, kdy is hru zahrajeme, ale ukažte mi znepokojivě děsivou postavu slonovinově bílého humanoida s dírou místo obličeje a máte moji pozornost.

Ve studiu Rogue Factor chtějí s Hell is Us vrátit mezi hráče chuť objevovat. A jdou na to pěkně od lesa: Nedají vám vůbec žádné pomůcky. Žádné ukazatele, mapy, deníky, asistenci, vůbec nic, poraďte si sami a toulejte se po divnosvětě, jak uznáte za vhodné. A hlavně se řiďte očima, protože díky Unreal Enginu 5 a skvělé práci designérů bude na co koukat.

Pozor Aktualita:  Vyhledávání není dokonalé, umělá inteligence by mohla lépe pochopit uživatele, věří novinář Koubský

„Prostředí není ozdoba, něco jím komunikujeme. Stejně jako je důležité dávat pozor na to, co vám sdělí NPC. Tenhle koncept nazýváme ‚hráčský podnos‘ a je opakem ‚stříbrného podnosu‘. Reprezentuje náš záměr neservírovat všechno na stříbrném podnose s předpřipravenými instrukcemi a odpověďmi. Místo toho chceme, aby se hráči chopili plné kontroly nad svým dobrodružstvím a zodpovědnosti za svá rozhodnutí,“ říká kreativní ředitel studia Jonathan Jacques-Belletête.

Podobně svobodně mají fungovat i hádanky, respektive hledání dalšího styčného bodu příběhu. Opět nebudete mít žádné mechanismy připomínek, ukazatelů, vlastně třeba ani zvýrazněných stop v písku. Všechno si musíte domyslet, vypozorovat sami proaktivní interakcí s prostředím a de facto skutečným „sžitím“ se světem. Prvek, který v hojné míře mají i hry od FromSoftware.

Hell is Us zdroj: Nacon

K cíli přitom povede hned několik cest a způsobů, jak se k němu dobrat. To je naprostý základ nezapomenutelných her a skutečné jádro hráčských zážitků, věří Jacques-Belletête. Jinak jsou informace o hře velmi kusé a kryptické. Jde vidět, že si tvůrci drží karty u těla a jenom velmi obecně zmiňují, že svět bude velmi drsný a témata ponurá: Občanská válka, rodina, lidské emoce, cyklus násilí.

Pozor Aktualita:  Rodiny přeplácí i milion korun zcela zbytečně. Mnohdy si to ale uvědomí, až když je pozdě

Nu, navnazen a zainteresován jsem tedy dost. Uvidíme, jak se bude Hell is Us vybarvovat dále. Třeba už v pondělí 30. září máme dostat další trailer, tak snad se dozvíme něco konkrétního o příběhu a soubojových systémech. Hra by měla vyjít v příštím roce na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.

Celý článek zde: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy
….