Nová hra od tvůrce Dishonored má být kombinací jeho starého hitu a Falloutu

Za původním Dishonored nestojí jen Harvey Smith, ale stejnou měrou se o vznik tohoto skvělého whalepunku postaral i druhý duchovní otec série, Raphaël Colantonio. Ten se po vydání hry vydal na několikaletou vývojářskou dovolenou, aby se vrátil v roce 2022 s immersive simem Weird West (viz recenzi), kterou má na kontě studio WolfEye, jež založil s Julienem Robym, bývalým producentem v Arkane.

Teď už ovšem WolfEye Studios chystá nový titul, který prý bude podle Colantoniových vlastních slov něco mezi Dishonored a Falloutem. Už jsme o něm něco málo psali před pár měsíci, kdy jsme věděli jen, že půjde o retrofuturistické RPG viděné pohledem očí protagonisty. Během popisu Colantonio vytváří zajímavou škálu, na kterou svůj nový projekt umisťuje.

„Pokud bychom brali, že je tu nějaké kontinuum mezi Dishonored a Falloutem, řekl bych, že uprostřed je Prey, které je víc RPG než Dishonored. A tahle hra bude ještě blíž Falloutu, co se týče své ’rpgčkovitosti’,“ vysvětluje Colantonio. Možná si z toho dokážete udělat hodně hrubý rámec, kde se nový titul bude na načrtnuté škále nacházet, ale pro ty z vás, kteří by chtěli něco konkrétnějšího, je tu ještě pár dalších charakteristik.

Pozor Aktualita:  Starliner se vrátí nejdřív 20. srpna. Astronauti jsou profesionálové, nebezpečí jim nehrozí, míní odborník

Nejspíš nepůjde o otevřený svět, nicméně podle slov autora hry budete moci dělat cokoliv a zabít kohokoliv. Tohle opravdu hodně evokuje Dishonored, Prey a další hry, kterým byste jen sotva řekli, že mají otevřený svět v současném kontextu chápání tohoto výrazu, ale zároveň nejde o přísně lineární, skriptované tituly. Svoboda počínání bude asi opět pojícím prvkem, protože Colantonio zdůrazňuje různorodost možných přístupů k plnění úkolů.

Z některých situací se budete moci vykecat, nebo klidně vystřílet pomocí svojí zbrusu nové zbraně. Prostě spousta možností a hlavně fakt, že hra s nimi bude počítat. „Mám rád RPG, která můžete střelit mezi oči a ona se zase postaví na nohy,“ vysvětluje zkušený tvůrce poněkud barvitě ideu, že hru by nemělo jít rozbít neortodoxním přístupem. „Tohle umí dobře třeba tituly od Obsidianu a to je meta, na kterou míříme.“

Pozor Aktualita:  Živoucí fosilie se zabydlela na třeboňských sádkách. Kriticky ohrožený listonoh letní má ideální podmínky

Co se týče zasazení, o moc víc konkretizace nečekejte. Děj se odehrává v Americe, kde se „něco“ stalo. Budete moci rozeznat některé klasické prvky, ale celkově nebude pochyb, že tohle je alternativní historie. Pokud bychom prý hodně trvali na specifikaci, zasazení bude přibližně steampunkový začátek 20. století. Pod vizuálem tohoto světa pak bude mimo jiné podepsaný Emmanuel Petit, který stojí za vizuální podobou Prey, pracoval na designu úrovní v Dishonored a společně s několika jeho kolegy mu WolfEye hodilo záchranné laso při zavření studia Arkane Austin (psali jsme zde).

I tak má ale WolfEye Studios rozumné cíle, protože čítá cca 60 lidí, což na poměry herních studií opravdu není mnoho. I proto toho o chystaném projektu ještě nějakou dobu moc nebudeme vědět. Aktuálně je hra ve fázi pre-produkce, přičemž možná v příštím ruce tým spustí uzavřený alfatest, kam se můžete už nyní přihlásit.

Pozor Aktualita:  Mnoho lidí stále nevyměnilo starý kotel. Budou padat pokuty

Celý článek zde: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy
….