Nezávislé ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2025 odhalilo nové lídry trhu

Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky jedenáctého ročníku. Ten opět ukázal, kterým značkám čeští zákazníci nejvíce věří. Výzkumu realizovaného společností NielsenIQ na přelomu září a října se zúčastnil reprezentativní vzorek 4 000 respondentů. Ti hodnotili téměř 900 značek v 95 kategoriích. Zákazníci v letošním ročníku zdůraznili především spolehlivost a kvalitu jako klíčové faktory důvěry. Výsledky byly slavnostně oznámeny na galavečeru, který se uskutečnil 13. listopadu v pražském Cubex Centru Praha. Večerem provázela moderátorka Daniela Brzobohatá. Program plynule navázal na celodenní kongres Czech Retail Days s podtitulem „Zaměřeno na retail v praxi“.

Důvěra spotřebitelů: bezpečí, well-being, finance i cestování

„Letošní výsledky opět potvrzují, že důvěra není náhodná. Zákazníci oceňují značky, které dlouhodobě doručují kvalitu, transparentně komunikují a plní své sliby. Jen díky tomu se k nim zákazníci opětovně vrací,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti ATOZ Marketing Services. „Současně pozorujeme nástup kategorií, které reflektují životní styl roku 2025 – od zabezpečení domácnosti přes well-being, oblast spánkové péče a úpravy hmotnosti, až po moderní platební metody, finance, cestování a chytré domácí technologie.,“ doplňuje Lukáš Matějka.

„U označení Nejdůvěryhodnější značka jsme zaznamenali 5% nárůst důležitosti pro zákazníky oproti loňskému roku a stalo se tak nejsilnějším nestátním oceněním v České republice,“ upřesňuje Viktorie Škorvagová z výzkumné agentury NielsenQ, která průzkum realizovala. Důležitost ocenění potvrzuje i aktuální průzkum společnosti MNFORCE, dle kterého toto logo zvyšuje důvěru v oceněnou značku u 60 % spotřebitelů.

Nové kategorie a značky odrážejí změny v životním stylu

Letošní ročník přinesl významné rozšíření o nové kategorie, které reflektují současný životní styl a spotřebitelské trendy roku 2025. Mezi oceněnými značkami se objevily například XTB v kategorii brokerské společnosti, Oral-B za elektrické zubní kartáčky, v trendy kategorii horkovzdušné fritézy zabodovala značka Tefal, Visa v kategorii platební karty. Novinkou byla také kategorie Letecké společnosti, kde zvítězily Smartwings. Velmi dobře si v nových kategoriích vedly i české značky, např. v domácím zabezpečení Jablotron, výrobce obleků BANDI nebo výrobce oken a dveří Vekra. Nové kategorie se zaměřily také na rostoucí trend péče o fyzické a duševní zdraví, ať již skrze přípravky na podporu spánku a zlepšení nálady, kde zvítězila značka Neospan, nebo přípravky pro úpravu hmotnosti Forfemina.

Dlouhodobé stálice potvrzují pozici

Logo programu Nejdůvěryhodnější značka v roce 2025 ponesou nejen značky z nově zařazených segmentů, ale také dlouhodobé stálice předchozích ročníků. Mezi nimi vynikají například i české značky, které v mnoha kategoriích vítězí i přes výrazné zastoupení silných globálních hráčů. Jedná se například o kosmetickou značku Dermacol nebo značku ikonických hraček Igráček, která si i v letošním ročníku udržela silnou pozici v kategorii hraček – figurek.

Pozor Aktualita:  Na ☕️ s Vojtěchem 18. 11. 2025 www.doktorvajicko.com

Posuny v klíčových kategoriích potvrzují dynamiku trhu

Jedenáctý ročník programu zaznamenal rovněž změny mezi oceněnými značkami v kategoriích, kde byly dříve pevné stálice. V segmentu privátních značek poprvé uspěla značka K-Jarmark z Kauflandu. V kategorii funkčních nápojů posílila svou pozici značka DrWitt a v kategorii srovnávacích portálů pojištění získala letos nově největší důvěru zákazníků značka Klik.cz.

Přínos pro značky i veřejnost

Důvěra stojí za věrností i dlouhodobou přízní. Značkám upevňuje vztah se zákazníkem a posiluje reputaci. Vítězové mohou titul a logo Nejdůvěryhodnější značka 2025 využít ve své vlastní marketingové komunikaci. Do programu se stále více zapojují i silní mediální partneři. Jedním z nich je i Regionální vydavatelství a Noviny kraje. I díky partnerům a silné mediální podpoře se vítězné značky prezentují stále většímu počtu zákazníků.

Marketingový program Nejdůvěryhodnější značka je partnerem NROS a projektu Pomozte dětem se žlutým kuřetem. Společně propojují stabilní firmy s pomocí znevýhodněným dětem a zvyšují rozsah podpory.

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK PRODUKTŮ 2025

KATEGORIE

ZNAČKA

VYROBCE/DISTRIBUTOR

ALKOHOL

BOŽKOV

Stock Plzeň-Božkov

BALENÉ VODY

MAGNESIA

Mattoni 1873

ČISTICÍ PROSTŘEDKY

SAVO

Unilever ČR

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

DERMACOL

Dermacol

DĚTSKÁ VÝŽIVA

SUNAR

HERO CZECH

E-CIGARETY A ZAŘÍZENÍ PRO NAHŘÍVANÝ TABÁK

IQOS

Philip Morris ČR

FUNKČNÍ NÁPOJE

DRWITT

MASPEX Czech

HOLENÍ

GILLETTE

Procter & Gamble Czech Republic

HRAČKY FIGURKY

IGRÁČEK

EFKO-karton

INKONTINENČNÍ POMŮCKY

TENA

Essity Czech Republic

KOŘENÍ

VITANA

Orkla Foods Česko a Slovensko

KRMIVA PRO KOČKY

WHISKAS

Mars Czech

KRMIVA PRO PSY

BRIT

Vafo Praha

MASO A UZENINY

KOSTELECKÉ UZENINY

Kostelecké uzeniny

OSVĚŽOVAČE VZDUCHU

AIR WICK

Reckitt Benckiser (Hygiene Home)

PÁNVE A HRNCE

TEFAL

Groupe SEB Česká republika

PIVO A PIVNÍ NÁPOJE

PILSNER URQUELL

Plzeňský Prazdroj

PRACÍ PROSTŘEDKY

ARIEL

Procter & Gamble Czech Republic

PRIVÁTNÍ ZNAČKY

K-JARMARK

Kaufland Česká republika

PROSTŘEDKY NA MYTÍ NÁDOBÍ

JAR

Procter & Gamble Czech Republic

PŘÍPRAVKY PROTI HMYZU

BIOLIT

SC Johnson

STAVEBNICE

LEGO

LEGO Trading

SYCENÉ NEALKO NÁPOJE

KOFOLA

Kofola ČeskoSlovensko

TABÁKOVÉ VÝROBKY

CAMEL

JT International

VEGETARIÁNSKÉ A VEGANSKÉ POTRAVINY

GARDEN GOURMET

Nestlé Česko

VÍNA

VÍNO MIKULOV

Bohemia Sekt

VLASOVÁ KOSMETIKA

HEAD & SHOULDERS

Procter & Gamble Czech Republic

Pozor Aktualita:  Je tu velká neochota spolupracovat, ani jedno řešení není správné, říká o návrhu státního rozpočtu Pikora

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK OBCHODNÍKŮ 2025

KATEGORIE

ZNAČKA

VYROBCE/DISTRIBUTOR

ČERPACÍ STANICE

TANK ONO

Tank ONO

E-SHOPY S POTRAVINAMI

ROHLÍK.CZ

Velká pecka

HOBBYMARKETY

OBI

OBI

OČNÍ OPTIKY

GRANDOPTICAL

GrandVision CZ

PRODEJCI DROGERIE

DM DROGERIE

dm drogerie markt

PRODEJCI ELEKTRA

DATART

HP Tronic Zlín

PRODEJCI EROTICKÉHO ZBOŽÍ

RŮŽOVÝ SLON

Růžový slon

PRODEJCI KNIH

KNIHY DOBROVSKÝ

DOBROVSKÝ

PRODEJCI LÉKŮ

DR. MAX

Česká Lékárna Holding

PRODEJCI NÁBYTKU

IKEA

IKEA Česká republika

PRODEJCI OBUVI

DEICHMANN

Deichmann-Obuv

PRODEJCI ODĚVŮ

H&M

H&M Hennes & Mauritz CZ

PRODEJCI POTRAVIN

LIDL

Lidl Česká republika

PRODEJCI POTŘEB PRO ZVÍŘATA

SUPER ZOO

Plaček Group

PRODEJCI ROSTLINNÉ KOSMETIKY

YVES ROCHER

Yves Rocher

PRODEJCI SPORTOVNÍHO VYBAVENÍ

SPORTISIMO

Sportisimo

PRODEJCI ŠPERKŮ

SWAROVSKI

Swarovski Bohemia

VÝROBCI OBLEKŮ

BANDI

BANDI VAMOS

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK SLUŽEB A INSTITUCÍ 2025

KATEGORIE

ZNAČKA

VYROBCE/DISTRIBUTOR

BALÍKOVÉ SLUŽBY

ZÁSILKOVNA

Zásilkovna

BANKY

ČESKÁ SPOŘITELNA

Česká spořitelna

BROKERSKÉ SPOLEČNOSTI

XTB

XTB S.A., organizační složka

CESTOVNÍ KANCELÁŘE A AGENTURY

ČEDOK

Čedok

DEVELOPERSKÉ SPOLEČNOSTI

SKANSKA

Skanska

DODAVATELÉ ENERGIÍ

SKUPINA ČEZ

Skupina ČEZ

DOMÁCÍ ZABEZPEČENÍ

JABLOTRON

JABLOTRON GROUP

KLINIKY ESTETICKÉ MEDICÍNY

MEDICOM CLINIC

Medicom Clinic

KUCHYŇSKÁ A KOUPELNOVÁ STUDIA

SIKO

SIKO KOUPELNY

LETECKÉ SPOLEČNOSTI

SMARTWINGS

SMARTWINGS

OČNÍ KLINIKY

GEMINI

Gemini oční klinika

PLATEBNÍ KARTY

VISA

VISA

POJIŠŤOVNY

GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA

Generali Česká pojišťovna

POSKYTOVATELÉ DOPRAVNÍCH SLUŽEB

ČESKÉ DRÁHY

České dráhy

QUICK-SERVICE RESTAURANT

MCDONALD’S

McDonald’s Česká republika

REALITNÍ KANCELÁŘE

M&M REALITY

M&M reality holding

SÍTĚ KLINIK A AMBULANCÍ

EUC

EUC

SROVNÁVACÍ PORTÁLY POJIŠTĚNÍ

KLIK.CZ

Klik.cz & ePojisteni.cz

ZÁBAVNÍ PARKY A AQUAPARKY

AQUAPALACE PRAHA

Aquapalace

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK LÉKÁRENSKÝCH PRODUKTŮ 2025

KATEGORIE

ZNAČKA

VYROBCE/DISTRIBUTOR

DERMOKOSMETIKA

VICHY

L’Oréal Česká republika

DĚTSKÉ KRÉMY PROTI OPRUZENINÁM

SUDOCREM

Teva Pharmaceuticals CR

DĚTSKÉ MULTIVITAMÍNY

RAKYTNÍČEK

TEREZIA COMPANY

DOPLŇKY STRAVY NA IMUNITU

PREVENTAN

Neuraxpharm Bohemia

PROBIOTIKA

BIOPRON

Stada Pharma CZ

PŘÍPRAVKY NA BOLEST V KRKU

STREPSILS

Reckitt Benckiser (pharma)

PŘÍPRAVKY NA BOLEST ZAD, KLOUBŮ A SVALŮ

VOLTAREN

Haleon

PŘÍPRAVKY NA KAŠEL

STOPTUSSIN

Teva Pharmaceuticals CR

PŘÍPRAVKY NA KLOUBY A KOSTI

GS CONDRO

Green–Swan Pharmaceuticals CR

PŘÍPRAVKY NA MOČOVÉ ÚSTROJÍ

URINAL

Stada Pharma CZ

PŘÍPRAVKY NA PÉČI O PROSTATU

PROSTENAL

Stada Pharma CZ

PŘÍPRAVKY NA PODPORU SPÁNKU A ZLEPŠENÍ NÁLADY

NEOSPAN

Simply You Pharmaceuticals

PŘÍPRAVKY NA RÝMU

OLYNTH

Kenvue

PŘÍPRAVKY PRO ÚPRAVU HMOTNOSTI

FORFEMINA

Naturprodukt CZ

VETERINÁRNÍ PŘÍPRAVKY

FORESTO

Elanco Tiergesundheit AG Czech Republic

VOLNĚ PRODEJNÉ LÉKY NA BOLEST

IBALGIN

Opella Healthcare Czech

VOLNĚ PRODEJNÉ LÉKY NA CHŘIPKU A NACHLAZENÍ

PARALEN GRIP

Opella Healthcare Czech

Pozor Aktualita:  Na ☕️ s Vojtěchem 21. 11. 2025 www.doktorvajicko.com

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK TECHNICKÝCH A STAVEBNÍCH PRODUKTŮ 2025:

KATEGORIE

ZNAČKA

VYROBCE/DISTRIBUTOR

BETONOVÉ PRVKY

BEST

BEST

ČISTIČKY VZDUCHU

IONIC-CARE

HÖGNER

ELEKTRICKÉ NÁŘADÍ

BOSCH

Robert Bosch odbytová

ELEKTRICKÉ ZUBNÍ KARTÁČKY

ORAL-B

Procter & Gamble Czech Republic

HORKOVZDUŠNÉ FRITÉZY

TEFAL

Groupe SEB Česká republika

MONTÁŽNÍ PĚNY, TMELY, LEPIDLA

PATTEX

Henkel ČR

OSOBNÍ AUTOMOBILY

ŠKODA

Škoda Auto

PNEUMATIKY

BARUM

Continental Barum

STŘEŠNÍ KRYTINY

BMI BRAMAC

BMI střešní a hydroizolační systémy

VODOVODNÍ BATERIE

GROHE

GROHE ČR

VÝROBCI OKEN A DVEŘÍ

VEKRA

VEKRA

ZAHRADNÍ NÁŘADÍ

FISKARS

Fiskars Polska

ZAHRADNÍ TECHNIKA

MOUNTFIELD

Mountfield

ZDICÍ MATERIÁLY

YTONG

Xella CZ


Společnost Atoz Marketing Services se už od roku 1993 zabývá B2B komunikací v oblastech retailu, logistiky, obalového průmyslu a farmacie. Zahraniční i tuzemské průzkumy ukazují, že při nákupu hraje jednu z nejdůležitějších rolí důvěra ve značku, proto společnost Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Důvěryhodné značky. Letos probíhá již 11. ročník v ČR a 10. na Slovensku. Společnost od roku 2001 organizuje také program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.

Článek Nezávislé ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2025 odhalilo nové lídry trhu se nejdříve objevil na Novinykraje.cz.

Celý článek zde: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy
….