To je takový výkon a ve výsledku rychlost nabíjení, že každou sekundu se nabije dojezd na jeden kilometr. Jinak řečeno, dojezd na dalších 300 km se teoreticky nabije za 300 sekund, tedy 5 minut. V praxi se ale obvykle maximální rychlost nedosahuje po celou dobu nabíjení, takže to bude pravděpodobně o něco déle, každopádně jde už o opravdu pěkné hodnoty, které se postupně blíží těm platným pro tankování fosilních paliv. Od připojení vozu k nabíječce do zahájení rychlého nabíjení by pak mělo uplynout 13 sekund.
Systém využívá napětí 1000 V a maximálního proudu 800 A, kabely jsou pochopitelně kapalinou chlazené. Společnost XPeng má zatím 1300 vlastních nabíječek, z toho 1000 z nich je rychlonabíjecích, většina je ale pochopitelně v Číně (vozy se nicméně prodávají i v některých evropských zemích). Do roku 2026 chce mít přes 10 tisíc nabíječek, z toho 4500 kapalinou chlazených, rychlonabíjecích.
Celý článek zde: ZDROJ ZDE
….
✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy
….