Praha 23. července 2025 (PROTEXT) – „Když už něco děláš, dělej to pořádně. To mi radil děda, řídil se tím můj otec a i my ve firmě se toto rčení snažíme naplňovat každý den. Počty zákazníků trvale stoupají, vracejí se k nám, doporučují si naši čističku vzduchu v kruhu rodiny i blízkých přátel a čím dál častěji si Ionic-CARE® pořizují i do kanceláří, škol, školek a ordinací. Vnímáme to tak, že naše snaha má smysl. A spokojenost zákazníků nám pak přináší radost a energii do další práce.“ Martin Ducháč, jednatel HÖGNER s.r.o.
HISTORIE
Společnost HÖGNER s.r.o. je výhradním distributorem a jediným autorizovaným servisem produktů Ionic-CARE (www.ionic-care.cz). Čističky vzduchu Ionic-CARE se za dobu 18 let, co jsou dodávány na český trh, staly nejoblíbenějším produktem ve své kategorii a aktuálně zákazníkům nabízí již čtvrtou modelovou řadu přístrojů. Ty splňují požadavky zákazníků na široké spektrum účinků (zlepšení dýchání, odstranění alergenů a prachu, zkvalitnění spánku…) při zanedbatelných provozních nákladech. Tato skutečnost byla podložena několika průzkumy trhu provedenými v letech 2011–2025, ze kterých vyplynula 99% zákaznická spokojenost.
Jak čistička vzduchu funguje, se můžete podívat zde:
Společnost HÖGNER s. r. o., je přesvědčena, že základem dlouhodobého obchodního úspěchu je maximálně spokojený zákazník. Proto se snaží naplnit svůj hlavní cíl, aby zákazníci byli zároveň i partnery, kteří se na vylepšování produktů a služeb mohou sami aktivně podílet. K tomu pomáhá tzv. vztahový marketing, díky němuž jsou se svými zákazníky v mnohem bližším a živějším kontaktu.
Spokojenosti zákazníka je podřízena také strategie výběru zboží. Prioritou firmy není kvantita nabízených produktů, ale jejich výjimečnost a co nejvyšší užitná hodnota. Společnost HÖGNER s.r.o., vybírá jen takové výrobky, které lze osobně a s hrdostí doporučit příbuzným či známým a sami zaměstnanci je denně používají.
Volba osobního přístupu a interakce, kterou obří e-shopy nemohou nabídnout, se společnosti dlouhodobě osvědčila, zákazníci ji vítají a rádi zde nakupují. Výrobky firmy HÖGNER s.r.o., se brzy staly bestsellerem ve své kategorii a obsazují nejvyšší příčky i v hodnocení spokojenosti zákazníků. Výrobky firmy HÖGNER s.r.o., se dodávají nejen konečným zákazníkům, ale jejich distribuční síť byla rozšířena i o velkoobchodní partnery. Přímý prodej však stále převažuje.
INOVACE
V unikátní konstrukci čističek vzduchu Ionic-CARE je od počátku ponecháno to nejsilnější – pohon čištěného vzduchu naprosto bezhlučným iontovým ventilátorem a filtrace přes elektrostatické obnovitelné kolektory. V každoročně pořádaných anketách mohou zákazníci sdělit své zkušenosti, návrhy ke změnám a vybírají barvy pro podzimní limitované edice. Od roku 2020 si mimo tři tradiční barvy (distribuované po celých 18 let) do stálé nabídky prosadili i nový povrch věrně imitující dřevo. Tento dekor vzniká ručním procesem, proto lze říci, že každá taková čistička je částečně originálem.
Průběžně je vylepšován design, ovládání a elektronika ukrytá uvnitř přístroje. Setrvale se také prodlužuje životnost klíčových součástek, čímž společnost v oblasti spotřební elektroniky kráčí tak trochu proti proudu.
HODNOTA ZNAČKY
Od svého založení je firma HÖGNER s.r.o., v denním kontaktu s konečnými zákazníky. Jednotlivci z malých vesniček i státní organizace sídlící ve velkoměstech, celebrity i skromní neznámí, Češi i cizinci z mnoha zemí světa, mladí i ti dříve narození. Zaměstnanci firmy jsou hrdí na to, že při každém jednotlivém telefonátu, v každém e-mailu, uživatelské recenzi i ve statusu na sociálních sítích stále ještě dokážou vnímat zákazníky jako rovnocenné partnery, kteří sdělují, v čem má daný výrobek pro ně hodnotu.
KOMUNIKACE A ÚSPĚCHY
Koncept vztahového marketingu, jenž je určitě náročnější na množství a kvalitu komunikace oproti pouhé distribuci výrobků, umožňuje bezprostředně reagovat na připomínky a potřeby konkrétních osob, poradit, přizpůsobit dodací i servisní procesy momentální situaci. Tímto se společnost HÖGNER s.r.o., snaží odlišit od odosobněných internetových nákupních galerií a agregovaných e-shopů. Více než narůstajícího množství odeslaného zboží si cení tisíců kladných recenzí a spokojenosti zákazníků, jež se dlouhodobě pohybuje kolem 99 %. Umístění v anketách, jako jsou Diamanty českého byznysu, Superbrands, Nejdůvěryhodnější značka a Produkt roku (Heureka.cz), kde získala společnost ocenění v ČR již desetkrát a na Slovensku osmkrát, jsou zaslouženým potěšením.
UDRŽITELNOST A CSR
Příspěvek značky Ionic-CARE k ochraně životního prostředí je jasný a neoddiskutovatelný. Filtrační systém čističky vzduchu je plně obnovitelný. Na rozdíl od jiných technologií, u nichž se zanesené HEPA filtry vyhazují bez možnosti recyklace, čističky Ionic-CARE používají tentýž filtr opakovaně, bez omezení životnosti. Inovativní konstrukce Ionic-CARE také znatelně snižuje spotřebu elektřiny. Je úspornější až o 80 % oproti běžným výrobkům v této kategorii.
Od samého počátku prodeje je zajišťována nadstandardně dlouhá opravitelnost produktu. Náhradní díly jsou drženy i na modely 18 let staré a výrobky se navíc vyznačují dlouhou životností. Není neobvyklé, že i při denním nepřetržitém užívání slouží přístroje Ionic-CARE zákazníkům 10 let a déle.
Firma se zapojila i do osvětového programu společnosti EKO-KOM – „Zodpovědná firma“, při třídění a recyklaci obalových materiálů. Značka podporuje širokou škálu sportovních, sociálních i kulturních projektů. Spolupracuje s mnohonásobným mistrem ČR, Evropy i světa v rychlostní kanoistice Ondřejem Rolencem, s úspěšnou ultramaratonskou běžkyní Marcelou Rambovou, jachtařem Milanem Koláčkem, špičkovým ultracyklistou Danielem Polmanem a dalšími.
Společnost HÖGNER stála u zrodu atletického klubu GoMango-Högner, který sdružuje několik desítek sportovců všech generací. V sociální oblasti se firma soustředí především na podporu dětí a lidí v těžkých životních situacích: příspěvky pro samoživitelky v nouzi, materiální podpora dětských domovů v době pandemie, cílená pomoc dětem s dýchacími problémy formou darovaných čističek vzduchu, finanční podpora zdravotních klaunů či nově vznikajícího dětského zařízení pro paliativní péči. V oblasti kultury firma dlouhodobě pomáhá regionálnímu Hudebnímu divadlu dětem.
ZAJÍMAVOSTI V ČÍSLECH
- 18 – V KATEGORII ČISTIČKY VZDUCHU ZÍSKAL IONIC-CARE JIŽ 18 KRÁT OCENĚNÍ PRODUKT ROKU (HEUREKA).
- 1 455 – IONIC-CARE ČISTÍ VZDUCH V 1 455 ŠKOLÁCH A ŠKOLKÁCH V ČESKU I NA SLOVENSKU.
- 34 – IONIC-CARE BYL DODÁN JIŽ DO 34 ZEMÍ SVĚTA.
- 99 – V PRŮZKUMU PROVEDENÉM MEZI 32 300 REÁLNÝMI UŽIVATELI VYJADŘUJE SPOKOJENOST S PRODUKTEM 99 % Z NICH.
Kompletní informace o čističkách vzduchu Ionic-CARE najdete na www.ionic-care.cz.
✅ Více: ZDROJ ZDE